söndag 10 december 2017

New in from Mac: Lipstick and Dazzleshadow


Mac är ett av mina favoritmärken och jag gillar att testa nya produkter för mig. Favoriterna är läppstiftena helt klart och när jag såg att det ännu fanns att få tag i detta läppstift ffrån sommarens juicy kollektion slog jag till. Färgen heter calm heat. 


Vacker förpackning och fin nude färg. I somras var jag i Helsingfors när de släppte den och trots att vi var där på morgonen så var en del slut. Jag skulle väldigt gärna testa deras Fix+ som kom med kokos. Har set något miniset nu vid julen också men håller mig till den vanliga :D


Dazzleshadow ögonskuggorna har jag inte testat tidigare så bestämde mig för att testa en i en djup blå grön glittrig skugga, färgen heter try me on. Första bilden är med blixt. Svårt att få på bild nu när det är så mörkt. Älskar såna här färger och har ingen liknande i min kollektion. 


Vilka är era 3 favoritmärken inom make up? :) Mina är Mac, Urban Decay och Avon. 

1 kommentar:

  1. Skuggan var ju faktist fin! :)
    Mina favoritmärken är nog Mac, makeup store och theBalm :)

    SvaraRadera