tisdag 2 januari 2018

Planer 2018 bloggen och skönhet

Mac läppstift är mina favoriter.

Skriva inläggen både på svenska och engelska. Detta för att nå flera läsare och att skriva på engelska oftare. Från och med nästa inlägg.

Organisera min make up. Detta kräver ett Ikea besök :D Någon gång i år vill jag få tag i Alex förvaring som är perfekt för min smink kollektion och få mera ordning och reda.

Nars Orgasm rouge är mitt mest använda rouge.

Declutter min kollektion. Rensa bland min make up, tänkte gå igenom kategorivis t.ex läppstift, ögonskuggor m.m. Jag älskar smink, det är min hobby och är stolt över min samling.

Inte köpa mera liquid lipsticks - om det inte är ett märke eller formula jag inte testat. Jag föredar ändå vanliga läppstift och att samla på de.

Ofra har en fin formula

Inte köpa stora flaskor av hårprodukter. Jag använder väldigt lite hårprodukter och de tar aldrig slut. Nu behöver jag varken schampoo eller balsam på ett tag.

Fixa en ny header till bloggen. Har ännu inte bestämt mig om jag ska göra den själv eller ta hjälp.

Avon Skönhetsrådgivare sedan 2007.

Ordna mera tävlingar/giveaways på bloggen, fb och instagram. Ovan är en som jag ordnade på min Avon sida. Längtar tills det blir ljusare ute och man får bättre bilder till bloggen!

Nå 1000 följare på Instagram. Det vore riktigt roligt :) Ni hittar mig under @ninozia.

Ett av årets roligaste samarbete med Letsfaceit Nordic

Mera samarbeten och bloggträffar.
Som Avon Teamledare är det alltid roligt att själv göra samarbeten också. Intresserad? Lägg ett mail på ninaholm88@hotmail.com så diskuterar vi vidare :) Alla mina inlägg gällande Avon märks alltid i början av inlägget samt andra samarbeten jag gör. Ni hittar de under dessa etiketter i listan till höger.

Vad har ni för planer 2018? :) Vad gillar ni mest i denna blogg? 

1 kommentar:

  1. Väldigt bra mål du har! Jag började också skriva inläggen på både svenska och finska nu efter nyår :D Sen har jag också bloggat om mina mål/ löften 2018. Jag gillat inläggen om produkter som tog slut:)

    SvaraRadera