söndag 11 mars 2018

Ibland mår jag inte så bra


Sedan jag var liten har jag läst mycket och ofta. Tillbringade ofta tid på biblioteket efter skolan. När jag prenumererade på Pollux och Funtaise så läste jag ut böckerna inom några dagar, ibland samma. De senaste åren har jag haft perioder när jag läst mer eller mindre. Nu har jag läst mera igen och det är så avslappnande. När jag inte har läst på ett tag inser jag hur mycket jag verkligen saknat det.

På två dagar läste jag ut boken ibland mår jag inte så bra av Therese Lindgren. Jag har sett några videos på Youtube men inte desto mera. Flera som rekommenderat boken och den var verkligen bra och lättläst. Igenkännande på vissa ställen i boken. På två dagar läste jag ut den. Eftersom jag också vill att någon annan ska fåmöjlighet att läsa den så vill jag posta boken till någon av mina läsare - och jag vill gärna att ni skickar/ger boken vidare efter att ni har läst den. Finns det någon intresserad? :) Delad glädje är dubbel glädje - den första som bor i Finland och kommenterar med sin e-post adress blir den lycklige :) Detta är inte ett sponsrat inlägg.

Boktips på självbiografier/romaner? :)

3 kommentarer:

  1. Har länge velat läsa Thesese's bok, så jag är absolut intresserad! Hoppas min e-post adress syns, vill helst inte skriva ut den här i kommentaren.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lägg epost till ninaholm88@hotmail.com så ser jag om det är rätt tack :)

      Radera
  2. Ulrica Lithen15/3/18 10:15

    Vill gärna låna den 😊

    SvaraRadera