lördag 14 april 2018

First impression: Loreal Color Riche Shine lipstick


KOMMERSIELLT/BLOGGSAMMARBETE/PR - LOREAL BEAUTY BOARD

Den senaste veckan hämtade jag ut ett paket med 5 läppstift. Först ut är 3 härliga färger från Loreal Color Riche Shine serien. De här är ett läppstift som ger färg och glans, samtidigt som det är vårdande. Glad över att jag fick de färger jag önskat - som medlem i Loreal Beauty Board har jag möjlighet att få testa produkter och recensera dessa. Alla åsikter är mina egna.


Det första jag blev överraskad över är förpackningen. De är väldigt snygga i verkligheten och ser lyxiga ut. Väldigt fotovänliga :D Så skönt med soliga dagar nu så att man får bra bilder till bloggen. Det fanns flera färger att välja mellan så valde 3 väldigt olika.


Färgerna är 906 girls night holographic, 112 only in paris och 643 hot irl. Jag har testat den sistnämnda i 2 dagar. Jag älskar bruna färger och den här var riktigt fint. Lätt att applicera utan läppenna, känns mjuk och vårdande på läpparna. Fin glans och bra hållbarhet trots mat och dryck.


Till vardags och jobb använder jag oftast lite mera glansiga och återfuktande läppstift när jag lätt får torra läppar men ändå vill ha en färg. Det här kommer definitivt bli en produkt jag har på jobbet och i handväskan. Konsistensen påminner om Urban Decay Vice Lipstick Sheer, dock har de bättre hållbarhet och pigment, denna är också snäppet glansigare.

Har ni testat läppstift från Loreal? :)

2 kommentarer:

  1. Nu när ja tänker efter så tror ja faktist int att ja ha testa nåt läppstift från Loreal!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rekommenderar varmt dessa! Så sköna på läpparna, påminner om Urban Decay Vice Sheer :)

      Radera