onsdag 9 maj 2018

Empties 2018 - April


Då var det dags för april empties. De här inläggen är min favorit att blogga om, denna gång så blev det totalt 15 stycken, någon är ej tom utan det blev dags att slänga helt enkelt. En produkt har jag klippt upp så att jag fick ut all produkt, så bra var den. En av handtvålaran glömde jag i förra månadens så den fick komma med nu. Låt oss börja! 

Avon Nutra Effects micellar vatten - Ännu en flaska av min favorit är slut. Har redan en ny i användning. Det bästa micellarvattnet jag testat. I helgen när det blev Umeå besök köpte jag faktiskt två olika micellar vatten av andra märken, återstår att se om de slår denna.

Lemon juice & glycerine handkräm - Fick den här i julklapp och gillade verkligen den här! Jag älskar citron och doften var väldigt behaglig. Kan tänka mig att köpa den igen.

Wella Brillance shampoo för fine/normal coloured hair - Framöver kommer jag att försöka köpa hårprodukter i mindre förpackningar - de tar ju aldrig slut! Min andra miniflaska av denna. Rengör, håller färgen riktigt bra. Kan tänka mig att köpa den igen.

Wella Oil Reflections balsam - Ännu en miniprodukt jag köpte på erbjudande på Sokos i Hesingfors. Den här passade mitt hår så bra, återfuktande och vårdande utan att tynga ner håret. Kan tänka mig att köpa den igen och vill testa andra produkter i denna serie.

Essence Matte läppstift - Det här har blivit gammalt och inte sig likt i konsistensen mera, ca hälften kvar. Ett av de första matta läppstiften jag testade, riktigt bra för sitt pris. Bekväm på läpparna. Kommer inte att köpa igen, har andra läppstift som jag föredrar.

YSL Black Opium parfymprov - Min favoritdoft just nu, jag har den i fullstorlek. Den här var behändig att ha med i väskan eller på resan. Älskar den!

Biotherm Aquasource SPF 15 dagkräm - Jag har fått känsligare hy och den här funkar bra som dagkräm, jag behöver en med spf. Har redan en ny i användning. 



Angry Birds handtvål - En handtvål jag tipsade om till min vän och fick den i julklapp :) Jag kommer att spara förpackningen. Kan tänka mig att köpa den igen, inte för stark doft.

Dove shea butter and warm vanilla handtvål - En av våra favorit handtvålar, kommer att köpa den igen. Inte uttorkande.

LV handtvål - Perfekt för känslig hy, vi har redan köpt en 400 ml flaska. Mjölkig konsistens som ej torkar ut.

Dove handtvål - En klassiker som jag kommer att köpa igen. Brukar passa på när det är erbjudanden.


Nivea creme care cleansing wipes - Mina favorit wipes, nu har jag inte sett dessa någonstans där jag handlat? Hoppas de inte har slutat med dessa, de är så bra. Kommer att köpa de igen om jag får tag i de.

Ecotools Sponge - Helt okej make up svamp. Slår inte min favorit från Real Techniques. Kommer inte att köpa den igen.

Make up Sponge - Nu minns jag inte vems märke det här var, tror det var Avon eller någon budgetversion. Kommer att köpa liknande i framtiden.

Real Techniques Miracle Complexion sponge - Min favorit, har redan en ny i anvädning. Kommer att köpa den om och om igen. Mot slutet fick katterna tag i den så den har klösmärken på sig :D

Har ni testat någon av produkterna ovan? Vilka empties hade du i april?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar