torsdag 1 juni 2017

Den tog slut! - Maj


Då var det igen dags för ett empties inlägg och denna gång är det rekord - 25 produkter tog slut i maj. Det känns verkligen som om allt tog slut på samma gång. Då har jag ännu bort 2 Mac produkter - Studio Fix fluid foundation och en förpackning med Fix+ spray. Därför bara 23 på bilden, när dessa användes till back-to-mac på min Helsingfors resa.

Urban Decay All nighter make up setting spray - En riktigt bra produkt i behändig reseförpackning. Har använt den mest när jag varit någonstans för den behändiga förpackningen. En av de bästa jag testat, nu testar jag de-slick versionen och ska se om den passar mig bättre. Kommer att köpa igen.

Max Factor Lasting Performance foundation - 100 fair - För ett bra tag sen så sökte jag efter en foundation som är passligt ljus på Kicks som inte var så väldigt dyr och då blev det ett köp av denna. En riktigt bra produkt och tillräckligt ljus. Nu har de bytt förpackningar. Bra hållbarhet och när jag vill ha lättare täckning använder jag denna. Kommer troligen att köpa igen.

Avon läppbalsam med färg - reviving raspberry - Perfekt när man har torra läppar men ändå vill ha färg. Kan tänka mig att köpa den igen.

Avon Care intensive relief läppomada - Jag tycker att denna är en av Avons bästa läppomada. Kommer att köpa den igen. Återfuktar och vårdar.

Mac cleansing oil - Denna fick jag med på köpet när jag köpte Mac i Tammerfors. Denna är så härlig! Speciellt när man har mycket make up så är det så nice att se hur lätt sminket löses upp på huden. Har en reseförpackning köpt av denna. Kanske full storlek i framtiden?

Estee Lauder daywear dagkräm - I Tammerfors köpte jag foundationen från samma märke och fick denna på köpet. Förvånatsvärt stor förpackning och riktigt lyxig förpackning. Den går snabbt in i huden också. Kommer kanske att köpa den i framtiden.

Real Techniques miracle complexion sponge - Min favorit make up svamp, har redan en ny användning. Kommer att köpa igen.


Kicks makeup brush shampoo - Riktigt bra rengöring med behänding kork man kan använda. Kommer kanske köpa igen.

Nivea Sensetive micellar water - Detta är den bästa som jag hittat från vanliga butiker, Detta var en stor flaska också. Min favorit är fortfarande Avons. Kommer att köpa igen.

Avon Anew youth power serum - Detta serum boostar produkten som kommer efter. Gillar denna verkligen, kanske min 3:e flaska? Kommer att köpa den igen.

Dermosil Nature handkräm - En riktigt bra handkräm. Gillar doften. Beställer inte därifrån så ofta, så kommer kanske köpa i samband med någon annan som beställer.

Avon Pur Blanca - Bästa deon från Avon enligt mig och mina kunder. Sålt mest av denna under 10 år som Avon Skönhetsrådgivare. Kommer att köpa den igen.

Clinique pep-start hydroblur moisturizer - Jag köpte ett set med olika mini produkter från Clinique, bl.a för att en bra mascara var där. Jag har blandade känslor gällande Clinique - något jag testat har varit bra och andra har jag reagerat på. Denna var inte alls bra för mig - det kändes som om det aldrig räckte med kräm, kändes dit man lade krämen så försvann det innan man hann smörja in den. Kommer inte att köpa denna.


Avon French Lilac - Badskum som använts som handtvål. Har redan en ny i användning, doftar ljuvligt.

Avon Senses mystique handtvål - Krämig handtvål som inte torkar ut huden. Kommer att köpa igen.

Label M Cleansing shampoo - Denna har jag använt nu som då som djuprengörande shampoo. Riktigt bra produkt, fick den i gåva. Label M har jag gillat. Kan tänka mig att köpa den igen.

Dermorganic intensive hair repair mask - Har jag också fått i gåva. Riktigt härlig, gör håret mjukt och lent. Håller upp till sitt namn. Bra med denna om man har bråttomt - 1 minut räcker men brukar ha i längre. Kan tänka mig att köpa den igen, tror denna är beställt från någon webshop.


Victorias Secret beauty rush makeup remover wipes - Köpte denna på I love me mässan. En av de sämsta jag testa. Torkade snabbt ut efter man öppnat förpackningen, rengjorde inte bra. Köp inte.

NYX HD finishing powder - Har använts till baking tekniken att sätta concealer med. Första produkten jag använde till detta ändamål, nu har jag Avons som är så mycket bättre och är som löspuder istället för kompakt. Kanske NYX löspuder är bättre? Kommer inte köpa denna version igen.

Essence läpppenna - Jag köpte denna typ när Essence kom till minimani och den är så hemsk! Så torr och det gör ont att applicera med den. Har försökt använda den, gilla den men nej. Sämsta läpp pennan jag testat. Skulle gärna pröva annan läppenna från Essence om det finns i annan formula.

Urban Decay eyeshadow primer potion - Denna vill jag inte leva utan. Ögonmakeupen sitter hela dagen, kvällen och natten. Har redan en ny i användning, kommer att köpa igen. 

Avon Colortrend mascara - Denna hade jag på mitt tidigare jobb som mascara som man kunde applicera snabbt för att få lite färg. Finns bättre för mig, så kommer inte att köpa just denna igen.

Har du testat nån av produkterna ovan? :) Har du också skrivit ett empties inlägg? Länka gärna så får jag läsa! Här finns mina tidigare empties inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar