söndag 25 juni 2017

Selfridges order


Använder ni också produkter i er make up rutin som är så bra så att ni inte kan vara utan den? Mac Fix+ spray är en sån för mig. Jag vill inte vara utan den och nu när min flaska är halvfull så beställer jag en extra. Jag beställer från Selfridges - främst för att den är billigast där + jag betalar ingen frakt mee Selfridges+ medlemskapet samt att det går snabbare än Stockmann. Otroligt men sant.

Har länge funderat på Urban Decays 24/7 glide-on eye pencil som många har hyllat. Köpte en svart-silvrig-skimrig penna, jag har skuggan i en av UD paletterna som jag verkligen gillar. Beställde också en tom palett från Mac, dock är det främst skuggorna från Mac som fäster när det är rätt så klen magnet, men tänkte kolla vad det kostar att köpa magnetremsa eller liknande från hobbyaffär så det skulle fästa bättre. Det stod inget om detta på Selfridges sida utan på Macs, man kan också köpa inlägg. Det var ändå så billigt så fixar det på något sätt :)

Vilken produkt måste ni alltid ha i lager hemma? :) För mig är det Mac Fix+ spray, Loreal So Couture mascara, Mac powder + foundation puder och någon foundation.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar