lördag 8 juli 2017

Dags att buzza: Garnier Family


BUZZADOR KAMPANJ I SAMARBETE MED GARNIER

I förra veckan fick jag möjlighet att få buzza produkter från Garnier och blev så glad när paketet kom. Det kom väldigt lägligt med just dessa produkter, inte bara några - utan hela 9 produkter. Som Buzzador har man möjlighet att pröva olika produkter och recensera desa. Vill ni veta mer om Buzzador? Kolla in sidan här. 

Jag har testat schampoo och balsam från Respons serien - oat milk delicacy. Mitt hårbotten har nu varit torr och känslig, och jag har inte märkt någon skillnad med schampot från Paul Mitchell som snart är slut. Det är två dagar sen jag tvättade schampot och balsamet, väldigt positivt överraskad. 


Oftast brukar det vara balsamet som lämnar håret flottigt och detta gjorde ingen av dessa :) Kommer med en mera ingående recension av alla produkter när jag testat dessa ett tag. Masken är jag också nyfiken på, när jag har från Respons serien honey treasures som kommer i nästa empties inlägg. Kan redan nu säga att den är helt klart bäst av de som jag testat som man får tag i varuhandeln.


Var så roligt att få fota med mina nya fina rosa handdukar :) Det kommer att dyka upp flera inlägg på bloggen och på min insta, jag kommer också att testa rengöringsprodukter för ansiktet, micellarvatten och ansiktskräm. Har någon av mina läsare också kommit med i kampanjen? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar