fredag 9 februari 2018

Cult Beauty Haul


Det finns en sida som jag verkligen gillar som säljer skönhetsprodukter och det är Cult Beauty. Extra glad över att de nu också har fått in Too Faced! Deras produkter är svåra att få tag i om man bor i Finland, jag har endast sett Selfridges som haft det och då bör man även skaffa Selfridges+. Det var specifikt för en Too Faced produkt som jag lade in beställnig och två andra produkter från min wishlist blev det också. Detta är inte ett sponsrat inlägg.

På bilden ovan ser ni en produkt som jag funderat på länge från Stila - Magnificent Metals Glitter & Glow Liquid Eye Shadow. Ser fram emot att använda denna över skuggor, i ögonvrån och i andra härliga sminkningar. Färgen heter diamond dust. Det blir min första produkt från märket.

There is a page that I really like selling beauty products and it's Cult Beauty. Extra happy that they have now also received Too Faced! Their products are hard to find if you live in Finland, I have only seen Selfridges who had it and then you also need to have Selfridges +. It was specific to a Too Faced product that I put in order and two other products from my wishlist. This is not a sponsored post.

In the picture above you will see a product that I've been thinking of for a long time from Stila - Magnificent Metals Glitter & Glow Liquid Eye Shadow. Looking forward to using this over eyeshadows, eyes and other lovely make-ups. The color is called diamond dust. It will be my first product from the brand.


Becca är ett annat märke jag aldrig testat något från. Har länge varit nyfiken på deras highlighters och kunde inte motstå när dessa minisar kom! Höjden är mindre än ett Avon läppomada och de är så söta. Det fick bli färgen vanilla quartz. Förpackningarna är fina och lyxiga. Jag önskar att flera märken gjorde mini-versioner av olika produkter, perfekt att testa något nytt.

Becca is another brand I have never tested anything from. Have long been curious about their highlighters and could not resist when these smaller versions came! The height is less than an Avon lipbalm and they are so cute. The color is vanilla quartz. The packages are nice and luxurious. I wish several brands made mini versions of different products, perfect to try something new.


Så kommer vi till produkten som jag längtat efter. Jag har själv Too Faced The Chocolate Bar och det är en av mina favorit ögonskuggor. Enkla att jobba med, blendar bra och doftar gott. Till vardags när jag inte vet vilken palett jag vill använda så blir det oftast den. The Chocolate Bar Gold mera skimriga skuggor som jag älskar. En youtuber föredrog denna framför Urban Decay Heavy Metals och den är super.

Then we come to the product that I longed for. I myself have Too Faced The Chocolate Bar and it is one of my favorite eye shadows. Easy to work with, blinds well and smells good. Everyday, when I do not know which palette I want to use, it will usually be it. The Chocolate Bar Gold more shiny shades that I love. A youtuber preferred this in front of the Urban Decay Heavy Metals and it's super.


Förpackningen är så vacker. Är en riktigt sucker för vackra förpackningar. Tummen upp för Cult Beauty som hade packat bra min beställning och allt var helt, alltid lika nervös när man beställer smink om allt är helt :D

The packaging is so beautiful. Is a real sucker for beautiful packaging. The thumbs up for Cult Beauty that had packed my order well and everything was absolutely as nervous when ordering makeup if something is damaged :D


Det här är också en väldigt bra resepalett. Gillar att det är stor spegel också. Visst är skuggorna fina?

This is also a very good travel palette. Like it's big mirror too. Aren't the shadows beautiful?


Så härligt när det börjar bli ljusare ute så att man får bättre bilder till bloggen. Längtar efter att börja testa dessa :)

So beautiful when it starts to get brighter outside, so you get better pictures for the blog. Later to start testing these :)


Har ni testat nåt av Too Faced, Stila eller Becca? Vad har ni gillat? :) 

Have you tested anything by Too Faced, Stila or Becca? What have you liked? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar