måndag 5 februari 2018

Say hello to Sky


Just nu pågår en ofrivillig bloggpaus, jag har nämligen blivit sjuk. Jag minns inte när jag varit så här slut senast, jag blir sjuk väldigt sällan men blir oftast rejält när jag blir. Snoret rinner är stockad om vartannat, feber har jag haft och vaknat av att behöva hosta upp slem. Lite bättre känns det som tur, men prioriterar nu att vila när jag är sjukledig.

Innan jag blev sjuk så fick vi en till familjemedlem - säg hej till söta honkatten Sky! Sedan vi tog Ninja har vi tänkt att hon skulle få sällskap, när hon är mera sällskaplig till personligheten än vad Snowball var. Sky är nu 3 månader och så söt och gosig :) Nu börjar de komma riktigt bra överens och tvättar varann och sover med varann. Flera bilder kommer ni att få se i framtiden. Nu ska jag fortsätta vila - see ya soon!

1 kommentar:

  1. Hej Sky med matte :) Hon är så söt er nya fyrbenta vän. Krya på dig, det lär inte vara den lättaste förkylningssorten som går :(

    SvaraRadera