söndag 25 februari 2018

Too Faced


Jag älskar minisar, travel size eller mindre versioner av skönhetsprodukter. Hoppas det kommer mera make up minisar i framtiden. Jag hittade ett Too Faced set på
Selfridges som heter one hot mama. På min wishlist har jag haft deras Melted liquid lipsticks och i detta set så är just den produkten full storlek och resten är minis. En söt necessär följde med också.

I love travel size or smaller versions of beauty products. Hope there will be more in the future. I found a Too Faced set at Selfridges called one hot mom. On my wishlist I have had their Melted liquid lipsticks and in this set it's just that product full size and the rest is minis. A cute bag was also in the package.


Färgen heter Queen B, penseln är riktigt mjuk och mascaran gillar jag. Har använt en i full storlek tidigare. Highlightern är en miniversion av Candlelight Glow Powder i färgen rosy glow. Så söt förpackning :) 

The color is called Queen B, the brush is really soft and the mascara I really like. Have used one in full size earlier. The highlightern is a miniversion of Candlelight Glow Powder in the color of rosy glow. 


Det vore fantastiskt om Too Faced fanns i någon fysisk butik så man kunde se produkterna innan köp. Hittills har jag varit mycket nöjd med allt som jag testat därifrån. Vilken är din favorit från Too Faced? :)

It would be amazing if Too Faced was in any physical store so you could see the products before purchase. So far, I've been very pleased with everything I tested from the brand. What is your favorite from Too Faced? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar