fredag 11 mars 2016

Torsdagslyx: Hår

Igår hade jag bokat tid att färga min utväxt när Jessika har börjat på praktik igen på Artistica. Passade på att göra lite vårdande behandling på samma gång. Så skönt att bli ompysslad i håret, något av det lyxigaste som finns :) Tänk, att det är över ett år sen jag började med rosa-röd-lila nyanser i längderna! Favoriten är ändå rosa nyanser.


Efteråt gjorde Jessika denna häftiga frisyr på mig. I love it! Tänk om man kunde göra sånt här på sig själv? Hon är så duktig ^^ Håret blev så glansigt och fint efter fibreplex behandlingen, köpte också hem en flaska av den att fortsätta behandlingen med för längre resultat. Köpte också lite produkter med mig hem som var nedsatta. En lyxig torsdag. Tro det eller ej - lade lite dunderspray och sov med håret och jag har kvar frisyren ännu idag :D

2 kommentarer:

  1. Wow, vilken otroligt häftig frisyr!! Speciellt snyggt i ditt tvåfärgade hår! :)

    SvaraRadera